Kontakty
Skôr ako nám zavoláte alebo napíšete e-mail, pozrite sa, či nemôžete ušetriť čas.
Na čo sa nás najčastejšie pýtate a aké je riešenie?
Časté otázky:
Kedy doručíte moju objednávku?
• Aktuálny stav svojej objednávky zistíte v sekcii Moje objednávky.
• V prípade osobného odberu prosíme počkajte na SMS a e-mail informujúci, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie.
• O predaní tovaru prepravcovi tiež informujeme prostredníctvom SMS a e-mailu, v ktorom nájdete aj odkaz pre online sledovanie zásielky.
Ako môžem reklamovať?
• Pripravili sme podrobný návod ako reklamovať a ako postupovať v prípade problémov s doručením tovaru.
Nenašli ste odpoveď?
Radi vám pomôžeme:
Zákaznícka linka: +421 221 025 107
• Každý pracovný deň 9:00 – 17:00.
• Mimo tohto času nám môžete nechať odkaz a my sa vám ozveme späť.
E-mail:
• info@swisstoner.sk všeobecné otázky a pripomienky
Otázky k objednávkam prosím posielajte na info@swisstoner.cz
Otázky k tovaru umiestňujte do komentára pri produkte.
Vždy prosím uvádzajte číslo objednávky, ktorej sa e-mail týka. Vďaka tomu vám môžeme pomôcť rýchlejšie.
Môžete nás tiež kontaktovať osobne v našej predajni.
Sídlo spoločnosti
Swiss Toner s.r.o.
Dusíkova 7a
638 00 Brno
IČ: 28313747
DIČ: CZ28313747
Číslo účtu: 6706737001 / 5500 Raiffeisen Bank.
Registrácia v oddiele C 60626 na registrovom súde v Brne.