Kontakty

Skôr ako nám zavoláte alebo napíšete e-mail, pozrite sa, či nemôžete ušetriť čas.

Na čo sa nás najčastejšie pýtate a aké je riešenie?

 

Časté otázky:

 Kedy doručíte moju objednávku?

• Aktuálny stav svojej objednávky zistíte v sekcii Moje objednávky.
• V prípade osobného odberu prosíme počkajte na SMS a e-mail informujúci, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie.
• O predaní tovaru prepravcovi tiež informujeme prostredníctvom SMS a e-mailu, v ktorom nájdete aj odkaz pre online sledovanie zásielky.

 

Ako môžem reklamovať?

• Pripravili sme podrobný návod ako reklamovať a ako postupovať v prípade problémov s doručením tovaru.

 

Nenašli ste odpoveď?

Radi vám pomôžeme:


Zákaznícka linka:
 +421 221 025 107

• Každý pracovný deň 9:00 – 17:00.

• Mimo tohto času nám môžete nechať odkaz a my sa vám ozveme späť.

 

E-mail:

• info@swisstoner.sk všeobecné otázky a pripomienky

 

Otázky k objednávkam prosím posielajte na info@swisstoner.cz 

Otázky k tovaru umiestňujte do komentára pri produkte.

 

Vždy prosím uvádzajte číslo objednávky, ktorej sa e-mail týka. Vďaka tomu vám môžeme pomôcť rýchlejšie.

 

Môžete nás tiež kontaktovať osobne v našej predajni.

 

Sídlo spoločnosti

Swiss Toner s.r.o.

Dusíkova 7a

638 00 Brno

 

IČ: 28313747

DIČ: CZ28313747

 

Číslo účtu: 6706737001 / 5500 Raiffeisen Bank.

 

Registrácia v oddiele C 60626 na registrovom súde v Brne.